Monday, May 11, 2009

AYAH

Semalam(10.05.09) ayah dikejarkan ke hospital sebab serangan jantung.Berdebar2 gak takut pape jadi kat ayah.. Ayah dimasukkan ke Hospital Melaka wad 3-2 dan aku temankan ayah sepanjang malam...
Aku tatap wajah ayah sepanjang malam dan hati aku berdetik andaikata suatu hari nanti ayah tiada apa yang akan jadi pada diri ku...
InsyaAllah...aku berjanji dengan diriku untuk dapatkan tempat terbaik untuk ayah menerima rawatan jantungnya....
Rakan2 memberikan kata semangat untuk aku dan aku amat hargainya antaranya adalah orang yang menjadi idola aku iaitu AMZAHARI yang bekas MANAGER INSURAN yang kini mempunyai perniagaannya sendiri dan berjaya didalan kehidupannya ..antara kata-katanya ialah

DUGAAN DAN CABARAN MEMANG AKAN HADIR DALAM HIDUP KITA UNTUK DIWARNAI
TAPI JANGANLAH KITA JADIKAN IA SEBAGAI PELEMAH SEMANGAT
KELEMAHAN KITA AKAN JADIKAN KITA ANTARA ORANG-ORANG YANG PUTUS ASA YANG MANA SEBENARNYA KITA TIDAH DILAHIRKAN MENJADI SEORANG PENGALAH TAPI ADALAH PEMENANG.


1 comment:

  1. sabar k.. kim salam mak ayah.. ada time aku nak gie juga lawat.. semoga cepat sembuh yer pakcik.. erm tetiba jek i miss my abah.. :(

    ReplyDelete

pada tanggal 28 April 2009 aku telah menyertai perandingan kaizen wilayah zon selatan... CTRM hantar 3 group iaitu STE, CR dan ENERGY..
aku dari kumpulan STE
ALhamdulillah group aku dapat emas dan leh g peringkat seterusnya.. group aku diwakili oleh aku sendiri, kak farina, kak asrar dan en hamdan sebagai presentor dan ahli kumpulan lain ialah kak mariam, ho dan Ammar...