Tuesday, December 22, 2009

Tinggalkanlah Cinta

Artist: ADA Band
Album: Peradaban 2000
Satu hari demi hari kujalani hidup ini
Satu langkah demi langkah kulalui
Walau tanpa kenangan akan indah cintamu

Kucoba tuk menghalau bayangmu
Namun kau selalu mencoba meraih

Tinggalkanlah cinta .. bila hati tiada memiliki
Tinggalkanlah semua .. bila hati tak ingin bicara
Biarkanlah cinta .. bila hatimu tak kumiliki
Lupakanlah semua .. bila hati tak ingin bersama
Oh.. oh

Satu waktu demi waktu
Kumenata diri
Tanpa kau mengusik tentramnya jiwaku

No comments:

Post a Comment

pada tanggal 28 April 2009 aku telah menyertai perandingan kaizen wilayah zon selatan... CTRM hantar 3 group iaitu STE, CR dan ENERGY..
aku dari kumpulan STE
ALhamdulillah group aku dapat emas dan leh g peringkat seterusnya.. group aku diwakili oleh aku sendiri, kak farina, kak asrar dan en hamdan sebagai presentor dan ahli kumpulan lain ialah kak mariam, ho dan Ammar...