Wednesday, October 21, 2009

dapat keje baru

assalamualaikum...
masa 15.6.09 aritu aku pindah keje dari ctrm ke kementerian pelajaran malaysia(KPM) kat putrajaya.. bermulah journey aku sebagai perantau. sedih gak sebab kene berjauhan ngan mak dan ayah.. tapi nak wat camner...
kerja aku kat KPM ni kontrak jer.. aku dapat sebagai Pen.Peg pakej rangsangan ekonomi. kerja 6 bulan jer.. kalo nasib baik dapat r sambung.. kalo tak kene cari keje len.. and skang aku ngah wat persediaan...
jadi perantauan bukannya seindah yang disangkakan.. kene independent, jadi seorang yang matang dan boleh berfikir secara rasional...

pengalaman mengajar aku erti kehidupan yang sebenar..moga ALLAH mengampun segala dosa2 ku yang lalu dan memudahkan segala kehidupan ku

amiiiiiiinnnnnn

No comments:

Post a Comment

pada tanggal 28 April 2009 aku telah menyertai perandingan kaizen wilayah zon selatan... CTRM hantar 3 group iaitu STE, CR dan ENERGY..
aku dari kumpulan STE
ALhamdulillah group aku dapat emas dan leh g peringkat seterusnya.. group aku diwakili oleh aku sendiri, kak farina, kak asrar dan en hamdan sebagai presentor dan ahli kumpulan lain ialah kak mariam, ho dan Ammar...