Wednesday, October 21, 2009

majlis hari raya cawangan BPPA

NI GAMBAR SEBELUM KITORANG MAKAN... BUDAK2 NI SEMUA PRE CAM AKU GAK.. HEHEHE
Diorang ngada-ngada.. nak amik gambar pun susah.... almaklumlah.. dalam gambar ni sume dah kawin..kecuali yang pakai tudung pink.. single and available...
gambar terbaru aku... hheee.. dah gemuk.. sebab makan jer lepas raya nih... banyak jamuan raya. tapi tetap cute lagik....
jangan kontroversi ea... ni PT aku.. heeehheee.aku keje ngan dia gak.. budak kecik lagik nih... boss takdelak mase nih.. ntah manr ntah.. cari makan...
nyam..nyam..nyam.... antara makanan yang dihidangkan.. boleh r tahan..takder r sedap maner...


bukti wat keje ea...tolong susun buah untuk tetamu..

1 comment:

pada tanggal 28 April 2009 aku telah menyertai perandingan kaizen wilayah zon selatan... CTRM hantar 3 group iaitu STE, CR dan ENERGY..
aku dari kumpulan STE
ALhamdulillah group aku dapat emas dan leh g peringkat seterusnya.. group aku diwakili oleh aku sendiri, kak farina, kak asrar dan en hamdan sebagai presentor dan ahli kumpulan lain ialah kak mariam, ho dan Ammar...